睇黎今日$恒生指数(HSI)$ 都系恐多吉少[喷血] [喷血] 。上星期五尾段抽反上黎。仲以为谷底反弹。原来又系陷阱。夜期下跌[看跌] 46点。周未黑期亦继续下跌。美伊谈判反复无常亦利淡港股 $阿里巴巴-W(09988)$ 睇个样好似想创新低咁。穿100我都唔会考虑。因为水位不多。试想想100比你买到。你想赚几多先? $特斯拉(TSLA)$ 近来不是焦点股。估计都系380至410上上落落咁。可以不理。 $英伟达(NVDA)$ 呢口价与历史高位其实只系差11%左右。要上返去。但我觉得唔系咁易架,达师傅[邪恶] [邪恶] $南方恒生科技(03033)$ 与其唔知系边只股票好。不如索性直接买与大市同步既etf比较好[强]