睇黎今日$恒生指数(HSI)$  都系恐多吉少[喷血]  [喷血]  。上星期五尾段抽反上黎。仲以为谷底反弹。原来又系陷阱。夜期下跌[看跌]  46点。周未黑期亦继续下跌。美伊谈判反复无常亦利淡港股

$阿里巴巴-W(09988)$   睇个样好似想创新低咁。穿100我都唔会考虑。因为水位不多。试想想100比你买到。你想赚几多先?

$特斯拉(TSLA)$   近来不是焦点股。估计都系380至410上上落落咁。可以不理。

$英伟达(NVDA)$   呢口价与历史高位其实只系差11%左右。要上返去。但我觉得唔系咁易架,达师傅[邪恶]  [邪恶]  

$南方恒生科技(03033)$  与其唔知系边只股票好。不如索性直接买与大市同步既etf比较好[强]  

# 晒晒更赚钱

免责声明:上述内容仅代表发帖人个人观点,不构成本平台的任何投资建议。

举报

评论

  • 推荐
  • 最新
empty
暂无评论