【轮证赢家】恒指Put换熊
㖊日拣咗只 $UB-HSI @EP2608B.P(26469)$ 出嚟,拣Put唔拣熊系因为最近嘅熊都有成900几点距离,得2x倍,证价同轻微价外嘅轮证都相差无几。
即使喺日线图上见 $HSI(HSI)$ 一浪低于一浪嘅走势,终于都要触底上,但(24649)因为系轻微价外,所以即使用五分钟图Slow STC(14.3)触顶向下走一趟,分分钟都以捉得到由价外变价内,发挥到佢最后嘅爆发力(时间值+内含价值)。
还记得上星期有拣过好仓出嚟,谂住日线图上见指数都差唔多落到「下降通道」底线,即使整个向下运行嘅走势未变,但以一浪低于一浪形态计算,都总算叫做有得触到底线博上行Swing Trade做到。
不过捉转角都真系好难,㖊日指数向下再落,低位十字星出埋嚟之后,今日终于都见到指数系开盏绿灯出嚟,开市口价仲见上返去23800点添;再望望五分钟图同小时图嘅Slow STC(14.3),以为今日可以顺返呢两个讯号出好仓,但点知指数今朝首半个钟系度玩灯掣,激死!
仲有3分钟就10点,五分钟图上见指数虽然玩灯掣,但暂时见都系处于中轴线以下水平,保历加保持横行又Slow STC(14.3)两线上到中轴位未见方向,唯有等小时图,睇吓条10线仲守唔守得住。
终于等到10点,见指数确认低走于小时图10线, $CI#HSI RP2902Q.P(61097)$ ,收回价24313点,同现价有约560点距离,杠杆有约37.7倍,为市场上最贴价熊之中最高杠杆,今日新上市所以未有街货。
睇返今日牛熊证街货图,第一层牛见23400至23499点,唔好谂咁远住,先用啲齐点数位即23600点、23500点做一做个分隔先,都有见到嘅话,先再拎埋㖊日小时图嘅平底线23488点做下方目标,有得穿埋嘅先再拎个牛熊证街货图出嚟,睇住啲街货打啦。
作者阿珊,以技术分析玩轮证,唔贪心,努力赚取我家肥猫罐罐ฅ^•ﻌ•^ฅ。
想睇埋美日台股、金油汇币ETF嘅玩法,请往Patreon搜寻「cbbcwar」;新书《风暴中的小资理财圣经》已于Google Boook Store上架,可免费试阅。
免责声明:上述内容仅代表发帖人个人观点,不构成本平台的任何投资建议。


